Služby - Zápecová Financial

Služby

Vedeme podvojné účetnictví a daňovou evidenci pro menší podnikatelské subjekty i větší korporace.

Proč zvolit Zápecová Financial jako své externí účetní oddělení?

sluzby-ikona1

Specializujeme se na
účetnictví pro e-shopy

Díky dlouholetým zkušenostem s účetnictvím pro e-commerce se orientujeme v různých platformách, na Marketplace a bez problému vyřešíme i nestandardní situace.

Logo-trinagle2

Vedeme účetnictví
v cloudu

Veškeré podklady i záznamy z online schůzky ukládáme do zabezpečené cloudové složky, ke které máte odkudkoliv přístup. Veškeré informace si tak snadno dohledáte a účetnictví můžeme vést bez zbytečných papírů.

Logo-triangle3

Automatizujeme
účetní procesy

Abychom Vám zjednodušili práci a zabránili chybám, využíváme automatizaci a řešení na míru. Všichni účetní se neustále vzdělávají aorientují se v účetních a daňových novinkách.

S čím Vám jako účetní kancelář pomůžeme?

Vedení účetnictví a daňové evidence

Postaráme se o kompletní vedení Vašeho účetnictví či daňové evidence.

Online předávání dokladů
Na začátku spolupráce si vyžádáme přístupy do Vašeho fakturačního programu či e-shopu
a faktury si budeme každý měsíc stahovat sami, stejně jako doklady z reklamních systémů. Ostatní přijaté faktury nám jednoduše předáte online přes zabezpečené úložiště. Starosti o své účetnictví nechte na nás a věnujte se tomu, co Vás baví.

Komunikace s úřady
Po udělené plné moci Vás zastoupíme na příslušných úřadech a vyřešíme veškerou komunikaci. Za správnost Vašeho účetnictví přebíráme plnou odpovědnost, uzavíráme proto smlouvu o profesní odpovědnosti. Samozřejmostí je také zaručení naprosté mlčenlivosti o vedení účetnictví a loajalita.

Personalistika a mzdy

Zajistíme kompletní zpracování mzdové agendy

Měsíční přehledy mezd
V rámci služeb se postaráme o měsíční přehledy mezd, výplatní pásky, příkazy k úhradě za mzdy, zdravotní pojištění, sociální pojištění i zákonné pojištění. Zpracujeme také měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a Českou správu sociálního zabezpečení a na základě plné moci Vás zastoupíme při jednání s institucemi a úřady.

Nejvyšší standardy pro ochranu citlivých dat
Postaráme se o veškerou agendu a budeme Vás také informovat o změnách v legislativě. To vše
s využitím nejnovějších technologií pro řízení mzdových a HR procesů a splněním nejvyšších standardů pro ochranu citlivých dat.

Poradenské služby

Poradíme online i osobně.

Online poradenství
Spojíme se přes jednoduchý nástroj, který nevyžaduje stahování ani instalaci. V případě zájmu schůzky také nahráváme a ukládáme do Vaší zabezpečené cloudové složky, abyste se k probraným tématům mohli kdykoliv vrátit.

Osobní konzultace
Pokud upřednostňujete osobní setkání, rádi Vás přivítáme u nás v kanceláři na Praze 5. Najdete nás v docházkové vzdálenosti od metra Anděl.

Balíček pro začínající podnikatele:
Obsahuje: 3h konzultace, které můžete uplatnit do jednoho roku. Konzultace můžou být formou osobní či online schůzky, nebo e-mailem.

Balíček pro FO neplátce DPH
Obsahuje: 3h konzultace v průběhu roku + DPFO + přehledy pro pojišťovny.

Výkazy Intrastat

S námi o Intrastatu ani nevíte

Intrastat je evidence importu a exportu zboží mezi zeměmi Evropské unie. Jeho hlášení Celní správě podává každá firma, která překročí státem stanovený limit (12 mil. Kč). Výkazy Intrastat za Vás bez chyb zpracujeme a včas podáme na příslušný celní úřad.

Zapecova-Financial-logo-nove

Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí finanční oddělení.

Přečtěte si názory spokojených zákazníků

Naším webem to nekončí. Sledujte nás na sociálních sítích.

Pravidelně sdílíme obsah ze zákulisí naší firmy. Těšte se nejen na novinky z našich kanceláří, konferencí a dalších offline akcí, ale hlavně na cenné tipy pro Vaše online podnikání.

Zde nás můžete sledovat.

Máte zájem o naše služby?

Zavolejte nám nebo napište přes kontaktní formulář