Proč zvolit Zápecová Financial jako své externí účetní oddělení?
Specializujeme se na
účetnictví pro e-shopy
Díky dlouholetým zkušenostem s účetnictvím pro e-commerce se orientujeme v různých platformách, na Marketplace a bez problému vyřešíme i nestandardní situace.
Vedeme účetnictví
v cloudu
Veškeré podklady i záznamy z online schůzky ukládáme do zabezpečené cloudové složky, ke které máte odkudkoliv přístup. Veškeré informace si tak snadno dohledáte a účetnictví můžeme vést bez zbytečných papírů.
Automatizujeme
účetní procesy
Abychom Vám zjednodušili práci a zabránili chybám, využíváme automatizaci a řešení na míru. Všichni účetní se neustále vzdělávají aorientují se v účetních a daňových novinkách.
S čím Vám jako účetní kancelář pomůžeme?
Vedení účetnictví a daňové evidence
Postaráme se o kompletní vedení Vašeho účetnictví či daňové evidence.
Online předávání dokladů
Na začátku spolupráce si vyžádáme přístupy do Vašeho fakturačního programu či e-shopu
a faktury si budeme každý měsíc stahovat sami, stejně jako doklady z reklamních systémů. Ostatní přijaté faktury nám jednoduše předáte online přes zabezpečené úložiště. Starosti o své účetnictví nechte na nás a věnujte se tomu, co Vás baví.
Komunikace s úřady
Po udělené plné moci Vás zastoupíme na příslušných úřadech a vyřešíme veškerou komunikaci. Za správnost Vašeho účetnictví přebíráme plnou odpovědnost, uzavíráme proto smlouvu o profesní odpovědnosti. Samozřejmostí je také zaručení naprosté mlčenlivosti o vedení účetnictví a loajalita.
Personalistika a mzdy
Zajistíme kompletní zpracování mzdové agendy
Měsíční přehledy mezd
V rámci služeb se postaráme o měsíční přehledy mezd, výplatní pásky, příkazy k úhradě za mzdy, zdravotní pojištění, sociální pojištění i zákonné pojištění. Zpracujeme také měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a Českou správu sociálního zabezpečení a na základě plné moci Vás zastoupíme při jednání s institucemi a úřady.
Nejvyšší standardy pro ochranu citlivých dat
Postaráme se o veškerou agendu a budeme Vás také informovat o změnách v legislativě. To vše
s využitím nejnovějších technologií pro řízení mzdových a HR procesů a splněním nejvyšších standardů pro ochranu citlivých dat.
Poradenské služby
Poradíme online i osobně.
Online poradenství
Spojíme se přes jednoduchý nástroj, který nevyžaduje stahování ani instalaci. V případě zájmu schůzky také nahráváme a ukládáme do Vaší zabezpečené cloudové složky, abyste se k probraným tématům mohli kdykoliv vrátit.
Osobní konzultace
Pokud upřednostňujete osobní setkání, rádi Vás přivítáme u nás v kanceláři na Praze 5. Najdete nás v docházkové vzdálenosti od metra Anděl.
Balíček pro začínající podnikatele:
Obsahuje: 3h konzultace, které můžete uplatnit do jednoho roku. Konzultace můžou být formou osobní či online schůzky, nebo e-mailem.
Balíček pro FO neplátce DPH
Obsahuje: 3h konzultace v průběhu roku + DPFO + přehledy pro pojišťovny.
Výkazy Intrastat
S námi o Intrastatu ani nevíte
Intrastat je evidence importu a exportu zboží mezi zeměmi Evropské unie. Jeho hlášení Celní správě podává každá firma, která překročí státem stanovený limit (12 mil. Kč). Výkazy Intrastat za Vás bez chyb zpracujeme a včas podáme na příslušný celní úřad.
Zjistěte, jak by u nás vypadalo Vaše externí finanční oddělení.
- Specializujeme se na účetnictví pro e-shopy
- Automatizujeme účetní procesy
- Účetnictví vedeme v cloudu
Přečtěte si názory spokojených zákazníků
Naším webem to nekončí. Sledujte nás na sociálních sítích.
Pravidelně sdílíme obsah ze zákulisí naší firmy. Těšte se nejen na novinky z našich kanceláří, konferencí a dalších offline akcí, ale hlavně na cenné tipy pro Vaše online podnikání.